امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

سفری به گرگان

1392/11/19 9:12
نویسنده : مامان فاطمه
475 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم عسلم خوشگلم 

مامانی به قربونت بره عزیز دلم آخر هفته گذشته ما رفتیم گرگان که هم پای دیگ سمنو خاله نرگس باشیم هم یک حال و هوایی عوض کنیم .پسری رو در چند ماهگیش همه دیده بودن و الان که دیگه برای خودش مردی شده بود و قیافه اش کلی تغییر کرده بود باعث تعجب و خوشحالی همگان بود .توی این بین نوه خاله ام هم بود که 5 ماه از امیرعلی کوچیکتر هست و این دو تا با هم کلی شیطنت میکردند البته امیرعلی کلی قلدری میکرد و رادین (نوه خاله ) دیگه از امیرعلی میترسید حتی وقتی که امیرعلی نزدیکش می شد می نشست و گریه میکرد اینو بگم که من اصلا خوشحال نبودم از این موضوع ولی

..........

 

 

 

امیرعلی پای دیگ سمنو ،بچه ام تمام تلاشش رو میکنه که بتونه خوب به هم بزنه 

امیرعلی و خاله فهیم 

امیرعلی در بغل مامانیش

امیرعلی و رادین 

امیرعلی و رادین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا از بجنورد
19 بهمن 92 10:21
ای جونم همه کاراش قشنگه
مامان فاطمه
پاسخ
فدات زهرا جونم اگر بدونی چه بلایی شده
مامان امیررضا
19 بهمن 92 14:07
سلام قبول باشه......کلی خوش گذروندین.......به به میبینم که امیرعلی جون احساس بزرگی میکنه و از خودش کوچیکتر رو دعوا.......مامانی این طبیعی..........گهی پشت بزین و گهی زین به پشت.......یه روزهایی هم امیرعلی جون بچه ها اذیت میکردن.....
مامان فاطمه
پاسخ
سلام آره عزیزم حق با شماست ولی من خیلی ناراحت بودم
خاله فائز
21 بهمن 92 9:59
خاله فدات بشه چقدر جیگر شدی جونم اخ دورت بگردم من دلم براااااااااااات تنگ شده عاشقتم عزیز خاله
مامان فاطمه
پاسخ
سلام چه عجب خاله میام پیشت
نازنین بانو
28 بهمن 92 14:51
عسسسسسله این پسر.فاطی چقد شبیه خودت شده ها
مامان فاطمه
پاسخ
قربونت برم فاطمه جان آره همه همینو میگن
مامان امیررضا
29 بهمن 92 16:26
پس کجایین دلمون براتون تنگ شده