امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

مامانی ورودت به هیجده ماهگی مبارک

1392/12/4 9:19
نویسنده : مامان فاطمه
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم عشقم عزیزم

       از اینکه داری اینقدر زود بزرگ میشی بعضی وقتا دلم میگیره عاشق این معصومیتت هستم عاشق این نگاههای خوشگلت که وقتی اشتباه میکنی و من ناراحت میشم هستم .مامان به قربونت بره داری دو ماهه که مهد میری و بزرگ شدنت رو میبینم داری قد میکشی و با این قد کشیدن دارم جون میگیرم . تمام تلاشت رو میکنی که حرف بزنی و بعضی وقتا کلی برام حرف میزنی و بعد سرت رو به نشانه تایید بالا و پایین میکنی که من حرفات رو تائید کنم .حلقه های بازیت رو خیلی دوست داری .جدیدا ماشین بازی میکنی و یا خونه سازی .توی مهد دیگه با بچه ها بازی میکنی شیطون شدی و من رو خیلی شاد میکنی .

عزیز مامان گوشی موبایلم دوباره از صدقه سر شما دچار سانحه شده و کلا فکر کنم اسقاط شده و به خاطر همین نتونستم عکسی برات بزارم .شرمنده ام مامانی .

عزیزم نفسم خیلی دوست دارم این ماه درگیر کار خونه و خرید عید برای شما هستم اگر یک موقع دیر اومدم از دست مامان ناراحت نشی گلم .قربونت بره مامانت یک عالمه دوست دارم و یک عالمه عاشقتم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

حامده (مامان امیرمحمد)
4 اسفند 92 9:22
18ماهگیت مبارک کوچولوی نازنازی
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جونم
زهرا از بجنورد
4 اسفند 92 11:41
مبارکه ایشاله که 120 ساله شی در مورد گوشی هم امیدوارم زودتر درست بشه چون من به همین عکسا دلخوشم
مامان فاطمه
پاسخ
قربونت برم زهراجان عزیزم
فاطمه دختر عمه امیرعلی
5 اسفند 92 18:56
ورودت به هیجده ماهگی مبارک بوس بوس بوس بوس
مامان امیررضا
6 اسفند 92 17:41
سلام مبارکا......... مبارکا واقعا برا خودشون آقا شدن.......امان از ذست این پسملی.......چرا گوشی مامان رو خراب کردی رفت برا خودش...........نذاشتی مامانی یه عکس خوشجل از شما برا ما بذاره