امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

ماکارونی میخورد پسر

1392/11/13 8:19
نویسنده : مامان فاطمه
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان نفسم عشقم 

عزیز طلای مامان از وقتی میره مهد خیلی دوست داره خودش غذاش رو بخوره و وقتی میخواد این اتفاق بیفته من باید حسابی حرص بخورم بلند نشه از جاش غذا رو به لباسامون نزنه و هزار تا چیز دیگه (هر چند که من در این موارد خیلی حرص میخورم )

از اونجایی که بچه ها وقتی میرن خونه مادربزرگا همه چیز بر وفق مرادشون میشه 5 شنبه امیرعلی در خونه مامانیش به هر طوری که دلش میخواست غذا خورد حسابی لذت دنیا رو برد بماند که من از غذا خوردن خودم چیزی متوجه نشدم ولی با همه احوال پسری کلی خوش گذروند به خودش .حالا با هم بریم عکساش رو ببینیم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه دختر عمه امیرعلی
13 بهمن 92 13:33
فدای تو بشم من که ماکارونی میخوری جمعه که پیش هم بودیم خودش غذاش رو خورد و اگر مامانش بهش میداد از دست مامان جونش میگرفت تا خودش بخوره مامان و باباش خیییییلی خودشون رو اذیت میکنن عاششششششقققتممممم
مامان فاطمه
پاسخ
قربونت بشم فاطمه جونی
زهرا از بجنورد
13 بهمن 92 14:29
ای جونم چرا خودتو اذیت میکنی بذار بچمون راحت باشه
مامان فاطمه
پاسخ
مگر زهرا جان منو نمیشناسی چقدر وسواس دارم خودم از خودم خسته میشم به خدا
مامان امیررضا
13 بهمن 92 18:32
سلام همه مامانا سر این مساله حرص میخورن........اشکال نداره.......فقط لک بعضی غذاها مثل ماکارونی خیلی سخت از لباس پاک میشه........
مامان فاطمه
پاسخ
آره مامان امیررضا ولی همه اینقدر به من گفتن که مجبور شدم با این قضیه کنار بیام
مامان ترنم
15 بهمن 92 8:06
عزیزم نوش جونت هر کاری دوست داری کن اصلا به مامان جون توجه نکن
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی از راهنمائیت گلم