امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

امیرعلی من در پایان 15 ماهگی

1392/10/8 8:55
نویسنده : مامان فاطمه
387 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان قربونت بشه که خیلی برام عزیزی

سلام قشنگترین کلمه هستی امیرعلی 

امروز که دارم مینویسم سه روز از پایان 15 ماهگی شما گذشته و من اینقدر که درگیر هستم شرمنده نتونستم تبریک بگم به شما ورودت به 16 ماهگی رو مامانی .

روز 5 شنبه برای قد و وزن رفتیم درمانگاه و خدا روشکر از شما راضی بودن هم از قدت و هم از وزنت گلم عشقم خداروشکر خداروخیلی شکر که هستی و تنها نیروی منی برای راه رفتن .

گل مامان دوست دارم با اون دستهای کوچیکت برای منو بابایی خیلی دعا کنی .خیلی محتاج به دعا هستیم .

گل پسر مامان از شنبه رفته مهد (آخه مامانی خیلی مریضه و خاله جون دیگه نمی تونست هم به گل پسر برسه و هم به مامانیش )امیدوارم سالم باشی و روبراه .تصمیم خیلی سختی بود ولی من بالاخره گرفتم .

ببخشید این پست من خیلی با آه و ناله هست .دوست نداشتم اینطور بنویسم ولی نمی خواستم امیرعلی بعدها فکر کنه که من در یک ماه بی توجهی کردم و براش ننوشتم .

پسرم خیلی برام دعا کن 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا از بجنورد
9 دی 92 14:48
آخی الهی بگردم آخرش درگیری فکریت رو کنار گذاشتی؟ بیشتر حواست به امیرعلی ما باشه با بچه ها ممکنه شیطون تر بشه ایشاله مامان زودتر سلامتیشون رو به دست بیارن مواظب خودت باش بیشتر به فکر خودت باش
مامان فاطمه
پاسخ
برام دعا کن زهرا جونم قربونت بشم
مامان امیررضا
9 دی 92 15:28
سلام.... امیرعلی عزیز ورودت به 16 ماهگیت مبارک...... مامان فاطمه امیرعلی بردی ورزنش بالا رفته بود؟ وزنش چند شده امیررضا رو که بردم وزنش خیلی بالا نرفت10 کیلو و تقریبا200 گرم بود گفتن 1 ماه دیگه باز بیارش.....
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم آره بردمش دو هفته پیش 10.800 بود گفتن خوبه ولی متاسفانه توی این هفته باز امیرعلی مریض شدو وزنش به 10.500 رسید