امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

امیرعلی راننده میشود

1392/6/27 12:33
نویسنده : مامان فاطمه
536 بازدید
اشتراک گذاری

مامان به قربونت بره عزیزم عشقم نفففسم

عزیز مامان سلام

دیروز وقتی عازم سمنان شدیم برای MRIگل پسر از یکطرف کمابیش خواب بود ولی از طرف دیگه همش میگفت برم پشت فرمون و توی بغل باباجون باشم .عزیزم یادگرفته بود بوق بزنه شیشه پاکن رو رو فعال کنه و فرمان رو با تمام قدرتش میگرفت که نگو و نپرس .جالب اینجاست سوئیچ ماشین رو میخواست و یکی از تلاشاش گرفتن سوئیچ بود بالاخره کلی برای خودش ذوق میکرد

مامان دیروز خیلی خسته شدی امیدوارم بتونم جبران کنم برات .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آذین
29 شهریور 92 14:11
سلام امیرعلی جون میخواستم بگم این کارهاتو خیلی دوست دارم امیرعلی جون من تورو خیلی دوست دارم دوست دارم


امیرعلی هم شما رو خیلی دوست داره آذین جونم
نازنین بانو
29 شهریور 92 20:17
این پسرک از همین الان عاشق رانندگیه.نیگاش کن!!!
مامان امییرضا
30 شهریور 92 23:24
به به اقای راننده....
دست بابایی رو تو رانندگی از پشت بستی دیگه......
امیررضا جون هم مثل امیرعلی جون وقتی سوار ماشین میشه همش در حال زدن برف پاک کنه...چراغ ماشینو روشن میکنه...جدیدن هم یاد گرفته اب ابپاش رو چی جوری بزنه....خلاصه تو ماشین کلی داستان داریم با این پسره


الهی ماشاالله
khale fahim
31 شهریور 92 14:30
salam omre man!zendegim!eshgham!khale joni bebakhshid toro khoda ye modat nazar nazashtam vali khodet khob midoni ke cheghad asheghetam vali vaght nemishod!hala omadam koli hal kardam ba axat!eshgham jazabe ranandegit alie!eshala zodtar bozorg shi baham berim dordor
بهار
31 شهریور 92 20:59
از چشاش شیطنت می باره
مامان امیررضا
3 مهر 92 16:19
تولد.....تولد امیر علی جونه.....
مبارکه..........مبارکه
ایشالله زیر سایه مامانی و بابایی گلت سالم و صالح بزرگ شی
حتما مامانی سخت مشغول کارای تولدته.....مامان امیر علی جون خسته نباشی....
فردا روز شکفتنت به این دنیاست....
فقط اومدم بهت بگم عزیز خاله به یادت بودم.....
برات ارزوی خوشبختی و شادکامی رو دارم......
این گل ها از طرف امیررضا به امیر علی جون ناقابلن



مامی ارمیا
4 مهر 92 11:52
تولدت مبارک گل پسر ..... خوشحال میشیم به مام سر بزنی عزیزم.
مامان امیرمحمد
4 مهر 92 12:13
امیرعلی جون تولدت مبارک پسر قشنگم . بوس چسبی از طرف امیرمحمد و مامانی