امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

تولدت مبارک قشنگ مامان

1392/7/6 10:59
نویسنده : مامان فاطمه
593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم عشقم نفسم تولدت مبارک

تولد یکسالگی پسرم مبارک

عزیز مامان 5 شنبه مصادف با 4 مهر تولد شما بود و مامانی و بابایی سعی کردند بتونند مراسم خوبی برای شما بگیرند .تم تولد شما باب اسفنجی بود که خودم همه تلاشم رو کردم که اونو خودم طراحی کردم .

عزیز مامان مهمونا ساعت 5:30 تا 6 اومدند و تا ساعت هفت بزن و بکوب و شادی داشتیم برای خودمون و ساعت هفت کیک رو آوردند و فوت کردن شمع و بعد آذین جون خاله کلی با چاقو رقصید و برش کیک رو داشتیم .بعد هم پذیرایی داشتیم من برای پذیرایی ساندویج با تست و ذرت مکزیکی و کشک بادمجون و قفقازی درست کردم و همه مهمونا رو دعوت کردیم به سرو عصرونه و در حین خوردن عصرونه کادو ها رو باز کردیم و با دو ستامون عکس گرفتیم

کادو ها هم وجه نقدی و هم اسباب بازی و هم لباس بود .دو تا مامان جونیا هر کدوم یک ربع سکه دادند برای امیرعلی .

وقتی مهمونا رفتند و فامیلای خودمونی میوندند بعد کلی شادی و پایکوبی داشتند و امیرعلی کلی با     بابابزرگش رقصید و درهمون حال خوابید .بابایی شام رو که از بیرون سفارش داده بودیم آورد و خوردیم و    درآخر مراسم آتیش بازی داشتیم .گل پسری توی این مراسم اذیت نکردید ولی همش دوست داشتی توی بغلم باشی .در آخر همه توی دفتری که فراهم کردم برات نوشتن خاطره هاشون رو از اون روز که من برات یادگاری نگه دارم گل من

انشاالله 120 ساله بشی مامان جونی من هر چه در توان داشتم برای جشنت گذاشتم امیدوارم بزرگ که شدی خودت از دیدن عکسات لذت ببری گل پسرم خوشگلم .

 

 برچسب لیوانها و نوشابه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین بانو
6 مهر 92 12:50
واییییی فاطی حسسسابی سنگ تموم گذاشته.تو عکسها که همه چیز عالیه


ممنون خانومی قربونت برم فدات شم
مامان ترنم
6 مهر 92 20:11
عزیزم ایشالا 100 صد ساله بشی خیلی ماه شدی دست مامانتم درد نکنه که اینقد باسلیقه زحمت کشیده


خواهش میکنم