امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

السلام علیک یا شمس الشموس

1392/6/25 21:51
نویسنده : مامان فاطمه
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم عزیزم عشقم

مامانی امروز وقتی داشتم فرم بیمه تکمیلی رو پر میکردم دیدم توی شناسنامه گلت تاریخ تولد قمریت نوشته شده و چه جالب که شما توی دهه کرامت بدنیا اومدی نه اینکه تا حالا توجه نکرده باشم نه  عزیز مامان ولی نمی دونم چرا فراموش کردم .

گل مامان ،در حال تهیه و تدارک تولدت هستم البته با عصا و همش به خاله ها میگم به امیرعلی حتما بگید که مامانش همه کارهای تولدش رو با عشق و با عصا براش انجام داده .پریشب وقتی درحال خریدن لباس برای تولدت بودم زحمت کشیدی و عینکم رو از چشمم در اوردی و دسته عینکم رو شکستی و شاید این اولین ضرری بود که به مامان رسوندی .گلم یک دو ساعتی بدون عینک بودم و سر درد داشتم تا تونستم عینک قبلیم رو پیدا کنم .

عزیز مامان هنوز موندم که از تم زنبوری استفاده کنم برات یا تم توت فرنگی و یا تم انگری برد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال

اگر کسی از دوستان نظر داره بگه اگر چه که همه بهم میگن سال اول هست و خیلی از این کارا نکن ولی خودم خیلی دوست دارم البته نمی دونم چقدر با عصا و پام بتونم به همه خواسته هام برسم .

مامانی فردا میخوام برم MRI ،برام با اون دستای کوچیکت دعا کن که کارم باز به عمل کشیده نشه .

راستی ولادت شمس الشموس غریب الغربا ضامن آهو رو به همگی تبریک میگم

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیررضا
25 شهریور 92 10:16
ولادت امام رضا(ع) مبارک.....
هر سه تا تم قشنگه......من اگه بخوام تم بزنم، تم رنگین کمون رو انتخاب کردم...
اگه خدا بخواد تصمیم داریم بریم مشهد ایشالله وقتی برگشتیم برای پسری میخوایم تولد بگیریم
بازم تولد گل پسری مبارک



التماس دعا مامان امیررضا خیلی منتظر تولد گل پسرتون هستم .امیدوارم تولدش مبارک باشه
khale fahim
31 شهریور 92 14:32
khahari khodaroshokr ta alan khoda tanhamon nazashte!doroste ziad emtehan migire vali vaghean dosemon dare!yeki az bozorgtarin lotfasham hamin golpesare!khoda bozorge khahari


مرسی عزیزم