امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

خدایا شکرت

1392/6/14 13:20
نویسنده : مامان فاطمه
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم خوبی عزیزم گلم عشقم

نمی دونی امروز برای من چقدر مهمه امروز روز سالگرد ازدواج مانی و بایا جون (مامان و بابای مادری شماست )مبارکشون باشه انشاءالله سایشون بالای سر ما باشه همیشه و خوش باشیم با اونها

اما پسر گلم ،پارسال توی این روز برای مامانی مشکل بوجود اومد  که نزدیک بود خدا شما رو از مامانی بگیره ووقتی که فکرش رو میکنم میگم خدایا شکرت ممنونم پسرم رو به من دادی خیلی خوشحالم که گل پسر توی بغلم هست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیررضا
14 شهریور 92 14:17
ما هم خدا رو شکر میکنیم از اینکه امیر علی جونو برای مامان و باباش حفظ کرد.....ایشالله همیشه صحیح و سالم باشه...
فاطمه جون فعلا قرار شد کیک تولدش رو عمه حمیدش و زندایش درست کنن. خودم برای بقیه چیزها بلاتکلیفم شاید براش یه تم در نظر بگیرم...ما تو کادوی تولدش موندیم....شما چی براش در نظر گرفتین.


سلام مامان امیررضا خوبید ؟عزیزم ما هم نمی دونیم میخواستم از این پخش کننده فیلم در سایز کوچک مثل مینی لب تاب بگیرم البته خریداری هم کردم ولی نمی دونم این باشه یا چیز دیگری براش در نظر بگیرم منم دوست دارم مهمونی خوبی باشه شاید یک تم در نظر بگیرم از اینترنت ولی برای ظروف ظاهرا توی شهرمون یک مغازه یکبار مصرف فروشی هست که ظرف های طرح دار داره از اون ظرفا استفاده میکنم .کیک هم شاید بدم عکسش رو روش بندازن واقعیتش نمی دونم مهمونا رو با چی پذیرایی کنم منم خیلی درگیرم
نازنین بانو
16 شهریور 92 9:23
سلام فاطی جون این کد رو بذار تو قسمت تنظیمات وبلاگت اونجا که کدهای جاوا رو میذاری نتیجه شو ببین
مامان امیرضا
17 شهریور 92 12:34
سلام....
فاطمه جون این کادوی که گفتی برای امیرعلی جون خریدی چی کار میکنه؟
چند خریدین؟
بووووووووووووووووووووووووووس برای گل پسری



سلام گلم
امیرعلی خیلی سی دی با سینما خانواده نگاه میکنه یا ویدئو کلا فیلم پخش میکنه البته هنوز باهاش کار نکرده از 180 هست تا 350 قیمتش
[ماچ