امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

دومین شیطنت امیرعلی

1392/3/11 10:17
نویسنده : مامان فاطمه
459 بازدید
اشتراک گذاری

روزچهارشنبه وارد خونه شدم مامانی با خوشحالی گفت امیرعلی کار جدید یاد گرفته من خوشحال که پسری چه کاری یاد گرفته که ناگهان مامانی گفت امیرعلی یاد گرفته از پله بالا بره .این حس هم جالب هست و هم ناراحت کننده .ناراحت میشی که ای خدا نکنه اتفاقی بیفته و خوشحال که پسری داره بزرگ میشه حالا در ادامه عکسهای بالارفتن از پله امیرعلی رو براتون میزارم .

بخورمت مامانی

وقتی این لباس رو تنت کردم بردمت خونه مادرجونی خاله فائز گفت :مگر فرم مهدکودک داده بودم که این لباس رو تنش کردی

مامان جون خیلی دوست دارم

عاشقتمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین بانو
11 خرداد 92 11:29
فسقلی چه تلاشی میکنه .نیگاش کن
مامان امیر رضا
12 خرداد 92 13:18
مامان فاطمه
این که شیطنت عزیز خاله نیست.....
فداش بشم داره استعداد هاش رو شکوفا میکنم......