امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

پسرکم مریض شده است

1392/3/11 12:30
نویسنده : مامان فاطمه
422 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه شب ساعت سه و ربع بود که با صدای ناله امیرعلی از خواب بیدار شدم پسرکم را در بغل گرفتم شدیدا در تب میسوخت سریع قطره استامینوفن به بچه ام دادم ولی تا حالا بچه من تب دارد .نمی دانم سرماخورده و یا برای دندانش هست .ولی با این حال بچه من دست از تلاش بر نمی دارد و هر طور هست خستگی من را ازتنم خارج میکند .با بببببببوووووووووووووووووکردن و یا با سینه خیز رفتنش به همه جا سر می زند .دلم برایش تنگ شده است می بوسمش و یک دنیا دوستش دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیر رضا
12 خرداد 92 13:23
فاطمه جون فکر کنم به خاطر دندون در آوردن باشه،
فقط خدا کنه این تب ها باعث آب شدن بچه نشه. ایشالله زود زود خوب میشه... باز جای شکرش باقیه با مریض شدنشون خیلی بی حال نمیشن وگرنه ما مادرا هم از اینا بی حال تر میشدیم.


آره عزیزم اینطوری خیلی بده دیگه
نازنین بانو
14 خرداد 92 13:17
فاطمه جان بچه همینه دیگه خواهر بک روز خوبه یه روز تب داره تا بچه بره بزرگ بشه دل مادر پدرش آّب میشه .
مامان بردیا
17 خرداد 92 12:37
چه پسر نازیبه ما سر بزنین اجازه بدین تا لینکتون کنیم.شما هم اگه دوست داشتین مارو لینک کنین تا دوست بشیم