امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

مامانی گلم ورودت به بیست ماهگی مبارک

1393/2/7 8:20
نویسنده : مامان فاطمه
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم هستیم امیدم 

لحظه ها که میگذره اینکه داری بزرگ میشی برام هم لذت داره و هم ناراحتی .لذت که بزرگ شدن و قد کشیدنت رو میبینم و ناراحتی برای اینکه نکنه کمی و کسری برایت بگذارم اگر کمی بود منو ببخش

عزیز مامان توی این ماه قشنگ دستشوییش رو میگه و من نمیدونم از پوشک بگیرمش یا نه آخه تازه از شیر گرفتمت و ناراحتم نکنه مشکلی برایت بوجود بیاید چون روانشناسها معتقدند دو کار رو همزمان از کودک نگیریم 

شعر ببیی رو میخونی و عمو زنجیر باف رو جواب میدی  بابا و مامان رو میگی عزیزم همه کارهایی که میخوای انجام بدی با اجازه انجام میدی ولی حتما و حتما از من اجازه میگیری 

دوست دارم خوابیدن هات رو وقتی میخوابی بیشتر از اونچه که معصوم هستی معصوم میشی جدیدا یاد گرفتی در خونه رو باز کنی دوست داری همش بیرون بری اهل گردشی و خیلی خیلی پر انرژی هستی

همه حرکات رو دوست دارم و موفقیتت انرژی بخش هست برایم .از اینکه معلمهای مهد تحسینت میکنن و از اینکه از حرکاتت تعریف میکنن من لذت میبرم دوست دارم که میگن حرف گوش کنی لجباز نیستی نوبت رو رعایت میکنی اینها آرامش بخش برایم هستند ومن خیلی دوست دارم خیلی زیاد .

پسرکم یاد داره گوشش بینیش و زبونش و دست و پاش رو نشون بده .برق رو نشون میده و با روشن خاموش شدن میگه برق .

دوری ازت خیلی سخته برام و استرس آوره و از اینکه لحظه ای میخوای از من جدا بشی برایم سخت و دردناک هست .

از اینکه عکسی ندارم شرمنده ام چون شما گوشی مامانی رو اسقاط کردید و من هنوز برای یک گوشی جدید اقدام نکرده ام .

مامانی خیلی دوست دارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا از بجنورد
7 اردیبهشت 93 15:14
گل پسرت مردی شده واسه خودش هزار ماشاله
مامان ترنم
8 اردیبهشت 93 10:18
سلام عزیزم ایشالا بتونی کتاب حافظ و بخونی و بابا و مامان حسابی ذوق کنن
khale faez
13 اردیبهشت 93 23:42
gol pesare khale roz be roz mard o aghatar mishe amirali vaghean masoome adam ba kenaresh bodan bishtar be khoda nazdik mishe ino tajrobe 7-8 maham mige pesar tala asheghetam va kheili kheili doooooooooooooooooooooooooset daram hamishe por shor ba enerji bebinamet azizam