امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

تولد ترنم جون

1392/10/28 12:23
نویسنده : مامان فاطمه
497 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم قشنگم ،نفسم سلام 

5 شنبه تولد ترنم جون دعوت بودیم و عصر خودمون رو آماده کردیم و رفتیم 

خاله مهسا خیلی زحمت کشیده بود .و خودش رو خیلی خسته کرده بود خسته نباشید خاله جونم .

پسرم خیلی خوب بود یکساعت اول که خیلی مودب روی پای مامانش نشسته بود بعد که کمی یخش باز شد فقط جلوی پای خودم بود .خیلی آقا و مردونه .دلم برای این کاراش خیلی تنگ میشه بعضی وقتا میخوام بخورمش .عزیز دلم عشقم خیلی عاشقتم 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیررضا
28 دی 92 14:47
مبارکه......مبارکه واااااااااااااااااااااای نیپ پسملی رو..........خوردنی شده............ آفرین به عشق خاله که مامانیشو تو تولد اذیت نکرده حالا هیچی کیک خوردنی امیر علی جون دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم اینا برا عزیز دلم
مامان ترنم
1 بهمن 92 9:20
ماشالا به این گل پسر که مثل آقا ها بود و مامانشو اذیت نمی کرد ولی امیر علی خان یادت باشه دخملمو دعوا کردی داشت بهت کادشو می داد عسلم عروسی و دومادیتونو ببینیم راستی مامانتم خیلی بهم تو تولد کمک کرده بود ازش خیلی ممنونم
مامان فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم قربونت برم کاری نکردم امیدوارم عمره 120 ساله داشته باشن
مامان کارن
1 بهمن 92 16:17
عکساشون خیلی خیلی خوشکل بود . آفرین به این پسر که پیش مامانش نشسته بوده و اذیت نمی کرده میشه یه روز کارن منم به قول مهسا جون مثل آقاها بشینه و شیطونی نکنه .
مامان فاطمه
پاسخ
مهرانه گلم بچه باید شیطنت کنه کارن گلم انشالله سالم باشه قربونت برم انشاالله آخر و عاقبتش ختم به خیر باشه
زهرا از بجنورد
2 بهمن 92 8:14
مبارکه ایشاله که همیشه سایه پدر و مادر روی سرشون باشه و سلامت باشن
پروین
7 بهمن 92 0:34
نازنین بانو
7 بهمن 92 9:06
اوههههههه آقا دومادو چه لباسی پوشیده. ولی فاطی معلومه پسرت ازین مردای با احساسه ها .جیگلشو عزیزم
مامان فاطمه
پاسخ
به باباش رفته من که هیچی
فاطمه دختر عمه امیرعلی
12 بهمن 92 17:41
سلام عزیزم ببخشید که دیر به وبلاگت اومدم چون امتحان داشتم امیرعلی خیلی پسر خوبی هستش عمش و عمو فرامرز خیلییییی دوسش دارن امیدوارم سایه پدر ومادرش از روی سرش کم نشه تقدیم به امیرعلی عشقم
مامان فاطمه
پاسخ
قربونت بشم عزیزم