امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

امام حسین و کربلا

1392/2/10 12:27
نویسنده : مامان فاطمه
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونم عزیزتر از جانم .پسرم امیر علی

بهت قول داده بودم که هیچ وقت از بدی روز گار ننویسم ولی این را مینویسم تا برایم دعا کنی برای هر دو یمان .ماه گذشته خبر رسید که ثبت نام عتبات اینترنتی برگزار میشه و اونایی که اسم بنویسن و در قرعه کشی برنده بشن در اولویت رفتن هستند.به بابا سعید گفتم ما هم اسم بنویسیم سه نفری به پابوس امام حسین بریم گفت بنویس .خیلی خوشحال شدم قرار بود سوم اردیبهشت جواب قرعه کشی به گوشی هامون پیامک بشه .بالاخره ساعت شش و نیم عصر پیامک رسید و ماهم در این قرعه کشی اولویت 2 بودیم خیلی خوشحال شدم آخه خیلی از خاله ها مادرجونا تعریف شنیده بودم و به قولی دلم هوایی شده بود .

 

به بابا سعید گفتم گفت حالا صبر کن خبر میدم که اسم بنویسیم .دیشب بابایی اومد و گفت تا آخر سال نمی تونیم بریم خیلی ناراحت شدم خیلی دلم خوش بود برای رفتن .اما دیشب وقتی بابایی گفت ناخودآگاه اشکام سرازیر شد .اومدم که به شما شیر بدم همین طوری اشک ریختم .دلم سوخت به حال خودم که اینقدر لیاقت نداشتیم که رفتنی بشیم و ناراحت شدم که چه کردم که امام حسین ما را نمی طلبه .دعا کن پسرم برایم .برای خود من .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهار
9 اردیبهشت 92 10:05
به دلت بد راه نده...تو مگه حکمت کارای خدا رو ندیدی؟
حتما خیر در این بود که الان نری...
هر چیزی در زمان خودش رخ می دهد فقط باید صبور بود...
ببین من و!!!!!
سالش هم داره میاد و من هنوز سرکار برنگشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!
اما کماکان از رو نمیرم و ناامید نیستم!!!!!!!!!!!


میدونی آرم یک لحظه مثل یک پارچ آب سرد بریزن روی سرت اینطور میشه خیلی ناراحت کننده هست
khale fahim
10 اردیبهشت 92 22:56
khale joni!eshgham mesle harvaghti ke mariz mishim ma dastay kocholoto migirim samet asemono migim khale doa kon hala vaghteshe azon doa khoshgela baa maman fateme koni!to khodet rahmate khodayy bara ma!nashokri nemikonim khoda jooooooooooooooon
ستاره زمینی
21 اردیبهشت 92 11:30
عزیزم حتما مصلحت نبوده هر چه صلاح باشه همونه. انشالله بزودی مشرف میشوید.