امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

اولین نوشته

1392/2/3 13:00
نویسنده : مامان فاطمه
393 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوم سلام

مامان به قربونت بره امروز اولین روزیه که برات دارم می نویسم .اینجا برات از خوبیهای روزگار مینویسم و بدیهاش رو به باد می دم که ببره که هیچ وقت یادنکنی از سختی و مشکلات .عزیزم امروز شش ماه و بیست و چهار روزت شده ولی من برایت از نخستین روزها یاد میکنم .دوست دارم مامانی ،عاشقتم .من و بابایی بهترین روزها رو  سعی میکنیم بوجود بیاریم و بهترین خوشی ها رو دعا می کنیم که خدا نصیبت کنه .عزیزمی الان دلم برات خیلی تنگ شده ،سرکارم و از صبح پیش خاله جون هستی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ستاره زمینی
21 اردیبهشت 92 11:25
عزیزم انشالله زیر سایه اقا امیر علی و پدر مادر بزرگ بشی.