امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

نذر صاحب الزمان

1392/2/10 12:27
نویسنده : مامان فاطمه
418 بازدید
اشتراک گذاری

سوم آذر 91 که مصادف بود با اولین جمعه ماه محرم طبق روال هر ساله مراسم حضرت علی اصغر برای شیر خوارها برگزار شد .من و گل پسری هم در این مراسم شرکت کردیم .پسرم تازه دو ماهش داشت تموم میشد و خیلی کوچولو بود.من سال قبلش نذر کرده بودم که حتما در این مراسم شرکت کنم با گل پسرم .خدایا شکرت که به من یک پسر سالم دادی .خدایا شکرت که عزیز تر از جانم باعث گرمی زندگیم شد .

دست خاله جونام درد نکنه بابت عکسام .می بوسمشون ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهار
9 اردیبهشت 92 10:08
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخه

خاله بهار(!) فداشششششششش بشه

چقدر قیافه اش عوض شده تا الان




قربونت برم خاله جون ،خیلی کوچولو بود پسرم


khale fahim
10 اردیبهشت 92 22:59
sarbaze agha!ajel levaliak faraj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ستاره زمینی
21 اردیبهشت 92 11:35
عزیزم بیمه اقا.