امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

امیرعلی در دامن طبیعت

1392/8/11 10:02
نویسنده : مامان فاطمه
743 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان عشق مامان نفس مامان

عزیزم .5 شنبه عمه جون فهیمه ما رو برای روز جمعه دعوت کرد و همگی با هم روز جمعه عازم دامن طبیعت شدیم .به جز سرما که گهگداری می اومد و میرفت بقیه چیزها خیلی عالی بودو به همه ما بالاخص شما خیلی خوش گذشت چون کلی با کفشات روی زمین خدا راه رفتی و کلی شیطنت کردی.منم یک عالمه لباس تنت کرده بودم و زیاد حساسیت به خرج نمی دادم گفتم شما هم مثل ما لذت ببری .دیروز نیم ساعت در کل روز بیشتر نخوابیدی همش بیدار بودی درسته آخراش خسته شده بودی ولی باز بچه خیلی خوبی بودی .بعد از ناهار به باغ دایی یحیی رفتیم در نزدیکی یکی از روستاهای شهرمون، اونجا  همه چیز عالی بود .یک باغ عالی با یک طبیعت زیبا به همه ما خیلی خیلی خوش گذشت .اینجا از عمه فهیم و عمو فرامرز تشکر میکنیم .خیلی زحمت کشیده بودن .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازنین بانو
11 آبان 92 11:14
وایییییییی فاطی چه طبیعت زیبایی داره پاییز کجا رفته بودین؟امیریه و نکارمن؟


آره عزیزم صبح رفتیم امیریه و عصر باغ نزدیک نکارمن جات خیلی خالی بود می دونستم عکسا رو ببینی کلی ذوق میکنی کلی چایی دودی حال داد من که خیلی به یادت بودم
khale fahim
11 آبان 92 15:22
elahi fadat besham ke harja bashi shado sarzende mikoni adamaro!asheghetam.


مرسی خاله جونی فدات شم
مامان امیررضا
12 آبان 92 20:05
واااااااااااااای که این پسره با این کلاهش چه خوردنی شده.....
با این لباس هایی که تن امیر علی جون کردی مثل اینکه کلی سرد بوده....
اخه این پسر با این همه لباس چی جوری راه بره.....
حالا این خانوم چادری آیا مامان امیر علی جون می باشد؟
امیر علی چه کلمه هایی میتونه بگه؟
اینا برا امیر علی جون و مامان گلش


سلام مامان امیررضا آره اون خانم چادری خودم هستم امیرعلی ماما بابا دد هنوز بیشتر نمیگه هوای شهر ما هم خوب هم سرد یک موقع خیلی سرده یک موقع خیلی عالی منم به خاطر اینکه سرما نخوره خیلی لباس تنش کردم

مامان ترنم
14 آبان 92 9:37
وای ماشالا امیر علی خان ایشالا همیشه شاد باشی بتئنی بری جاهای خوب خوب بگردی عسلم رلستی اون خانم چادری مامان امیر علی ماشالا شبیه مامانتم هستی