امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

عید غدیر مبارک

1392/8/1 8:39
نویسنده : مامان فاطمه
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم عزیزم عشقم نفسم مامان به قربونت بره که هر وقت می نویسم برات دلم بیشتر تنگ میشه و ناخودآگاه گریه میکنم .

عزیز مامان سرما خورده و از دیروز کمی بد اخلاقی داره میکنه دلم به حال بچه ام میسوزه که طفلکی نه میتونه بگه کجام درد میکنه و فقط گریه میکنه .

گل پسری فردا روز عید غدیر هست و عید ولایت و رهبری .عید بزرگی حضرت علی که این عید رو به همه تبریک میگم .

امیرعلی مامان اومدم امروز بنویسم که سال گذشته توی این روز خدا به ما نوید داشتن یک گل پسر رو داد و وقتی که اومدم خونه برای اولین بار تکون خورد ن گل پسرم رو متوجه  شدم الهی مامان قربونت بشه .اینطور شد که تصمیم گرفتیم اسم گل پسر رو امیر علی گذاشتیم (البته  تصمیم ما 100% شد برای اسم امیر علی) .یک  اتفاق جالب تر همین در شب عید غدیر سال 1383 منو بابایی عقد کردیم و تصمیم گرفتیم زیر سقف آبی خدا در غم و شادی هم شریک باشیم .منو بابایی عاشق هم بودیم و امیدوارم تا پیری عاشق هم بمانیم .

گل پسری امروز عازم گرمسار هستیم تا شاهد مراسم پیوستن امین جون (یکی از بستگان بابایی ) که برای بابایی و ما خیلی عزیز هستند و خانومشون باشیم .چند روز دیگه گل پسر 13 ماهش تموم میشه .

و من باکلی خبر میام انشاءالله عکسای گل پسری رو جمع و جور میکنم که همش رو با هم بزرام توی وبلاگ پسر.مامانی توی این روزا و توی این شبا برای همه علی الخصوص منو بابایی دعا کن .ما خیلی دوست داریم . چراغ زندگیمون هستی .هر کاری برات میکنیم که همیشه سالم و سرحال باشی .

عاشقتم مامانی ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیررضا
2 آبان 92 0:32
عید غدیر مبارک.....
ایشالله امیر علی جون یکی از شیعیان واقعی حضرت باشه..
عروسی هم خوش بگذره


مرسی مامان امیررضا عید شما هم مبارک