امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

باز هم معجزه ای بزرگ برای امیرعلی

1392/7/21 8:40
نویسنده : مامان فاطمه
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان قشنگ مامان

دیشب خونه مامانی بودیم و تولد خاله فهیمه بود اینجا تولدش رو تبریک میگیم شب خوبی بود هر چند که امیرعلی گل پسرم اذیت میکرد و نمی دونم چرا بیتاب بود بعد از تولد خودمونیمون و مراسم شام اومدیم خونه خودمون تازه رسیده بودیم خونه و داشتیم لباسامون رو عوض میکردیم که یک هو دیدم جیغ امیرعلی بالا رفت و گریه امون گل پسرم رو برید .امیرعلی ظرف کمتر از یک ثانیه دستش رو به پدال چرخ خیاطی زده بود و انگار برق اونو لرزونده بود .هم ناراحت بودم و هم باید میتونستم خودم را محکم نشون بدم .چون بابایی کلی خودش رو باخته بود از این ور به 115 زنگ زد .از این طرف به عمو فرامرز(شوهر عمه امیرعلی ) زنگ زد نمی دونید توی همین حین که داشتم هم امیرعلی رو آروم میکردم و هم لباس می پوشیدم بچه های خوب 115 زنگ زدن و آدرس پرسیدن سریع خودشون رو به ما رسوندن  جا داره اینجا خیلی ازشون تشکر کنم بنده خدا عمو فرامرز هم سریع خودش رو به ما رسوند و همه با هم رفتیم بیمارستان. خداروشکر مشکلی برای امیرعلی پیش نیومد فقط از لرزش بدنش ترسیده بود البته دست بچه ام یک تاول هم زد و خیلی گریه کرد .به خدا من خیلی مراقب گل پسر بودم و هستم و نمی خوام هیچ اتفاقی براش بیفته ولی نمی دونم .................................

باید امیرعلی رو عقیقه کنیم ولی نمی دونم کی .شاید به همین زودی .باید توکل کنیم و بسپاریمش به حضرت دوست .بچه ام خیلی گناه داشت خیلی ناراحت شدم  خیلی گریه کرد .مامانی بابت این کوتاهی منو ببخش .من خیلی شما رو دوست دارم . بابا سعید عاشق شماست .شما همه وجود من و بابا سعید هستید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

khale fahim
21 مهر 92 11:41
khale!!!!!!!!!!!!! elahi bemiram!nabasham to donya!bekhoda sobh ke mamani goft asan shoke shodam!eshgham az bas naze to dele hame hast!elahi bemiram.asheghetam.bekhoda


مرسی خاله فهیمه ممنون ولی خدا خیلی به ما لطف کرد اگر زیرش خیس بود خیلی اتفاقات بدی می افتاد
مامان امیررضا
21 مهر 92 17:59
واااااااااااااااااااای فاطمه جونی نمیدونی وقتی داشتم میخوندم چه حسی پیدا کردم........خدا رو شکر به خیر گذشت....یه صدقه برا پسری بدین......منظورت از عقیقه چیه؟؟؟
یعنی هنوز ختنش نکردین؟؟ یا فقط عقیقش یعنی گوسفند نکشتین؟؟؟
امیر علی جون خیلی خیلی دوستت داریم........خدا تو رو صحیح و سالم برا مامان و بابا حفظ کنه....


سلام مامان امیررضا واقعیتش نه گل پسر ختنه شده و نه عقیقه