امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

یک معجزه

1392/7/17 8:11
نویسنده : مامان فاطمه
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان گلم عزیزم عشقم

فدای تو مامان بشه که خدا لطف کرده و مشکلی برای گل پسر به وجود نیومد .

راستش دو شنبه من و بابی امیرعلی به همراه امیرعلی رفتیم دکتر آخه روی پوست امیرعلی یک چیزهایی زده بود که مدتی بود خوب نشده بود .وقتی که دکتر امیرعلی رو معاینه کرد گفت کهیره ولی برای اطمینان بیشتر توی بعضی از موارد حساسیت هم یک کم با ملاحظه پیش برید که امیرعلی دچار حساسیت نشه .بعد من در مورد وزن گل پسر صحبت کردم که دکتر گفت وزنش خوبه و خیال منو راحت کرد گفت پسری ده کیلو شده و من خیلی خوشحال شدم .در ضمن من گفتم بینی امیرعلی خیلی میگیره بالاخره دکتر داروهای خود رو تجویز کرد و بعد ما اومدیم رفتیم داروخونه داروهای امیرعلی رو گرفتیم و بعد به سرعت رفتیم خونه مامانیش (مامان بابا سعید )

اونشب داروهای امیرعلی رو دادیم فردا صبح وقتی امیرعلی رو بردم خونه مامانم به مامانم توضیح دادم که باید داروهای امیرعلی رو بهش بده و رفتم سرکار .بعد یک ساعتی مامانم زنگ زد و گفت مطمئنی این شربت رو باید امیرعلی بخوره این شربت رو مادربزرگت میخورده که آسم داشته گفتم نمی دونم میرم جستجو میکنم وچشب پیگیری میکنم .بماند که چقدر استرس داشتم ظهر که رفتم خونه مامانی گفت نمی دونم چرا امیرعلی اصلا آروم و قرار نداره امروز خیلی بی تابه من گفتم مامان جان از عوارض شربت تئو فیلین جی هست .بالاخره عصر به بابا سعید گفتم رفت پیش دکتر و متوجه شدیم که به جای شربت هیدروکسی زین داروخونه اشتباه شربت تئو فیلین جی رو داده خیلی ناراحت بودیم منو بابایی .باید تا امروز عصر امیرعلی رو چکاب کنیم که نکنه مشکلی براش پیش بیاد چون شربت اولی باعث میشه ریه ها باز بشه و ممکنه در بچه به هم بچسبه چون ریه اش سالمه و اگر هر گونه اختلال گوارشی و تنفسی برای پسر بوجود بیاد باید سریع برسونیمش دکتر .این مطلب رو اومدم گفتم که حتما داروهاتون رو بعد از گرفتن از داروخانه به دکتر نشون بدید و بعد برای گل پسرم دعا کنید که مشکلی براش پیش نیاد .

امیرعلی خیلی دوست دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیررضا
17 مهر 92 11:51
وااااااااااااااای خدا به شما خیلی رحم کرد.....صدقه بدین...الهی بمیرم طفلی امیرعلی جون....چی کشید....باید از دست دکتر داروخونه شکایت میکردین....اگه یه خانواده بی سواد بودن چی مشد......
به به امیر علی جون هم وزن امیررضائه.....وزن تولدش چند بود؟؟؟
الهی همیشه سالم و شاد باشی امیر علی جونی.....



واقعا خدا به ما خیلی رحم کرد ولی اینقدر امیرعلی اذیت شد که نگو واقعا اگر خانواده ای بودن که از این دارو ها سر رشته نداشتن نمی دونم چه اتفاقی م یخواست بیفته امیرعلی موقع تولد 2.540 بود
مامان امیرضا
17 مهر 92 11:55
عششششق مامان و بابا
روز کودک مبارک.......
ایشالله کودکی سراسر شادی داشته باشی.......
ناقابله عزیزم
[hr
مرسی مامان امیررضا روز کودک به امیررضا جونم هم مبارک
گل]
مريم مامان طاها
18 مهر 92 9:29
سلام فاطمه جان چقدر ناراحت شدم. الان اميرعلي خوبه؟ كدوم داروخونه بوده؟


سلام عزیزم الان خداروشکر روبراست ولی تا 5 شنبه حال خوبی نداشت داروخانه مجتمع رسول اکرم بود که دارو رو اشتباه داد
نازنین بانو
18 مهر 92 13:23
وای فاطمه جان خدا رحم کرده؟الان حال امیر علی چطوره؟خاک تو سر داروخونه ای .رفتین پیشش چشای کورشو دوباره باز کنه تکرار نکنه؟؟؟؟؟


خیلی عزیزم خیلی خدا هم به من و هم به گل پسر رحم کرد خداروشکر به خیر گذشت آره رفتم حسابی جیغ جیغ کردیم
khale fahim
19 مهر 92 22:42
maman fateme yadet nare amirali hedie khodast!khodesham movazebeshe vali in dalil nemishe ma havasemon behesh nabashe vali khoda kheili karime!


آره خدا خیلی کریمه راست میگی لطفش شامل هم من و هم هدیه خودش هست
بهار
20 مهر 92 16:57

وای عزیـــــــــــــــــــــــــــزم
چه اتفاق وحشتناکی!!!!
خوبه امیرعلی؟؟؟؟


خداروشکر الان خوبه بهار خانمی