امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

وزن امیر علی

1392/2/10 12:28
نویسنده : مامان فاطمه
393 بازدید
اشتراک گذاری

امیر علی پسر خوشگل من چون با وزن کم بدنیا اومد من خیلی دلواپس بودم مخصوصا زمانی که یک ماه و نیمش شد بردمش پیش دکتر و وقتی پسرم را وزن کرد به من گفت اگر تا یک ماه آینده وزن پسری بهتر شد که هیچ والا باید شیر خشک بخوره من خیلی ناراحت شدم انگار به من فحش میدادن .بالاخره تمام هم و غم خودم رو گذاشتم برای شیر دادن به گل پسری .وقتی دفعه بعد پیش دکتر رفتیم خیلی راضی بود و من خیلی خوشحال شدم ولی اینو بگم که با این استرس همچنان بودم و هر دفعه که میخواستم برم بهداشت غصه داشتم .هر دفعه که شک میکردم خاله کوچیک امیرعلی رو میفرستادم روی ترازو بعد امیر علی رو به دستش بدم .این آخریها هم که خود گل پسر رو روی ترازو میزاشتم

بالاخره همه اینا رو گفتم تا به این مطلب برسم .پنج شنبه صبح وقتی که گل پسری از خواب بیدار شد سریع لباس تنش کردم و با کلی بگو و مگو با بابایی که با کالسکه نرو با پسری زدیم بیرون (البته با کالسکه )نیشخندرفتیم به طرف بهداشت ،وقتی رسیدیم و رفتیم داخل و شما رو وزن کردن گفتن خداروشکر وزنتون خوب بوده، کلی خدارو شکر کردم و کلی آروم شدم الان وزنت شما 8.370خیالم آسوده شد.هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار
9 اردیبهشت 92 10:10
ای جوووووووووون
دهنش وووووووووو
الان می خنده یا خمیازه می کشه؟؟؟؟

در حاله خندیدن عزیزم
نازنین بانو
9 اردیبهشت 92 14:36
نمیری فاطمه تو با این کارات.این کاراتو همه وقت داری


چیکار کنم عزیزم استرس بد جوری به جونم می افته