امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

عذرخواهی

1392/6/12 11:34
نویسنده : مامان فاطمه
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان گلم عزیزم قربونت بره مامانت گلم اومدم از شما عذر خواهی کنم برای اینکه چند وقتیه مریض بودم و نتونستم بیام برای گل پسرم چیزی بنویسم عزیزم  پای مامان دچار مشکل شده و من مدتی نه سرکار اومدم و نه پشت لب تاب نشستم  عذرخواهی مامان رو بپذیر یک دنیا دوست دارم یه دنیا عاشقتم 

برای مامان و بابا دعا کن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیررضا
12 شهریور 92 12:10
خدا بد نده فاطمه خانم....
فکر کردم به خاطر سرکاره که چند وقتیه دیر دیر به خونه گل پسری سر نمیزنی......حالا ایشالله بهتری....
با این حالت چه جوری به امیرعلی جون میرسیدی.



مامان امیررضا زانوم عفونت کرده بود از داخل .خونه مامانم بودم خیلی سخته چون پسری وقتی می بینه من خونه هستم خیلی به من وابسته میشه .خاله های امیرعلی بهش میرسن