امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

امیرعلی با خواهرش آیه

1393/9/4 21:08
نویسنده : مامان فاطمه
785 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مهربونم قشنگم نفسم

عزیز مامان خیلی مهربونه و عاشق بوسیدن آیه هست و خیلی وقتا به خاطر این موضو ع است که من باید با ایشون ناراحتی کنم چون یا سرش رو چسبیده که دختری رو ببوسه یا اینکه دستش روشکم بچه هست و در حال بوسیدن آیه ، ولی باز جای شکرش باقی هست ک همیشه در حال بوسیدنه نه گار گرفتن و یا زدن آیه چشمکخندونک

 

پسندها (1)

نظرات (5)

zohreh
5 آذر 93 13:29
azizam che dadash khobi hasti afarin pesari khshbehale aye ke hamchin dadashi dareh
فاطمه دختر عمه امیرعلی
6 آذر 93 20:37
فدات بشم که انقدر مهربونی دوستون دارم
مامان امیررضا
7 آذر 93 10:00
وااااااااااااااااااااااااای این خواهر و برادر رو نگاه مامانی از دوست داشتن پسری و نمیدونم کجا دستش رو بذاره خواهر جونش رو بوس کنه الهی خاله فدای اون خنده هات بشه که خیلی وقته ندیدت و دلش تنگ شده
مامان ترنم
9 آذر 93 14:14
عزیزم ماشالا خدا جفتتونو برا پدر مادرت نگه داره
خاله فائزه
21 بهمن 93 15:07
الهی فدات شم من که انقدر مهربون و دوست داشتنی هستی گل پسر خاله امیرعلی تو خیلی گلی خیلی خیلی مهربونی اون آیه بلا هم بدش نمیاد !ببین !چه زیر چشمی داداشی میبینه نگران نباش مامان فاطمه این دو تا هوای همو دارن خیلی دوستشون دارم و دلم حسابی براشون تنگ شده