امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

بدنیا اومدن دخترمون آیه

1393/9/2 16:00
نویسنده : مامان فاطمه
896 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسهای مامان انشاالله همیشه خوب باشید

14 مهر ساعت 8 صبح رفتم بیمارستان فاطمیه و وقتی همه کارهام انجام شد ساعت 10 وارد اتاق عمل شدم و با بی حسی از کمر ساعت 10:45 خداوند گل دخترم  رو به من هدیه داد لحطه خیلی قشنگی بود وقتی دخترم رو آوردن کنار صورتم .جا دارهذ از خانم دکتر مودودی و دکتر اخیانی تشکر کنم .

 

اینم خانم طلا 4 روز بعد از تولد

ما که بین چند اسم مونده بودیم توی بیمارستان بابای خانمی اسم نهایی رو گفت و گل دختری شد آیه

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

zohreh
4 آذر 93 15:32
vayyyyyyyyyyyyyyyyyyy che dokhtari ghand asali mobaraket bashe azizam aye jan be in donya khosh omadi
مامان امیررضا
4 آذر 93 21:04
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جیگر خاله دلمون برا دیدنش یه ذره شده بود هر دو تاشون رو دوست دارم خدا حفظش کنه
مامان كارن
8 آذر 93 7:49
سلام خانومي مبارك باشه . انشالله خوش قدم و خوش روزي باشه . به نظر من شبيه خودته ماشاالله در حد نوزاد بودنش قشنگه .
مامان كارن
8 آذر 93 8:03
سلام خانومي قدم نورسيده مبارك انشالله خوش قدم و خوش روزي باشه . ماشالله در حد نوزاد بودنش خيلي خوشكله .
مامان ترنم
9 آذر 93 14:13
عزیزم مبارک باشه خوش اومدی ماشالا چقد ناز دازه