امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

امیرعلی مامان در استخر توپها

1393/6/15 9:04
نویسنده : مامان فاطمه
819 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم عشقم همه زندگیم

مامانی به قربونت بره که نفسهامی نمیدونم این روزها انگار همه غمها برای من هست اینکه توی زمانی که میخوام برم بیمارستان امیرعلی چیکار میخواد کنه منو داره خیلی اذیت میکنه اینکه همین که از خواب بیدار میشه اول میگه مامان و من با جانم جوابش رو میدم خیلی اذیتم میکنه هر چند که خدای امیرعلی خیلی بزرگ هست ولی منم و یک دنیای دلواپسی مادرانه .و میدونم پیش هر کسی که باشه سخت بهش نمیگذره ولی خوب .........

5 شنبه امیرعلی رو بردم پارک گفتم شاید دیگه هم سرم خیلی شلوغ بشه و هم اینکه نتونم به دل فرصت بچه ام رو ببرم پارک و گلم لذت ببره وقتی امیرعلی لذت میبره انگار خودم لذت میبرم  اینقدر استرس برای امیرعلی دارم که وقتی خودم پیشش نیستم احساس میکنم دیگه نمی تونم نفس بکشم و خیلی بهم سخت میگذره خیلی زیاد .نمی دونم من فقط این طور هستم یا همه اینطورین؟

امیرعلی خیلی خوب جمله نمیگه با تک کلمه حرف میزنه و من متوجه میشم که چی میخواد مثلا میگه توپ و من متوجه میشم استخر توپها رو میخوام و 5 شنبه باباییش بچه ام رو برد و کلی عکس از بچه ام گرفت اینم از لذتهای بچه گانه پسرم

 

 

 امیرعلی مرد کوچک من

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

فاطمه عجمی
15 شهریور 93 10:10
سلام فاطمه جان میفهمم چی میگی مادره دیگه این استرس ها هست هر چند هزاری هم بقیه بگن الکی خودتو اذیت میکنی ولی خوب انشالا زایمانت راحته و زود مرخص میشی به چشم بهم زدنی. امیر علی عزیزم خنده های تو نه تنها خستگی رو از تن و وجود مامان مهربونت در میاره که یه دنیا شادی هم به ما هدیه میکنه که میایم اینجا و میبینیمت. شادی هات همیشه مستدام عزیز دلم
مامان فاطمه
پاسخ
قربونت بشم خانومی امیدوارم خدا یک نی نی گلی به شما هم بده
مامان امیررضا
17 شهریور 93 13:27
سلام خدا این شادی های کودکانه رو از این فسقلی ها نگیره مامانی ایشالله دخمل طلا هم صحیح و سالم به دنیا میاد و خدا حافظ امیر علی جون هست........واقعا دوران سختیه من که فکر این که بچه دوم بیاد و مهر و محبت نسبت به امیررضا کمتر بشه تنم رو میلرزونه.......ولی خدا خودش کمک میکنه
مامان فاطمه
پاسخ
سلام آره خیلی سخته شاید باورت نشه من خودم هنوز نمی تونم نسبت به دخملی ابراز احساسات کنم اینکه خیلی سخته برام