امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

شادی های پسر (دوچرخه )

1393/6/2 8:49
نویسنده : مامان فاطمه
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان خوبی فدات شم ؟ مامان به قربونت بره

پسر مامان دیشب مامانی و بابایی برای شما دوچرخه خریدن و کادوی ختنه سوران آوردن خونه ما شما هم کلی ذوق کردید البته اینو بگم چون بابایی خیلی درگیر کار بود این هدیه با تاخیر اومد ولی دست همگی درد نکنه لازم بذکر هست با بقیه کادوها هم تونستیم بریم یک دوربین بگیریم که از این به بعد عکسهای خوشگلی از شما هم بگیریم . اما ببینید ذوق بچه گانه پسرم رو

 

اما یک خبر دیگه هم دارم .

قراره امیرعلی به همین زودی صاحب یک آبجی کوچولو بشه و قرار نفسهای منو بابا دو تا بشن .امیدوارم بتونم از پس تربیت دو تا بچه و بزرگ کردنشون بر بیام .این مهمون کوچولو قراره تا نهایتا ده روز اول مهر به جمع ما بپیونده و در صورتی که مثل امیر علی عجول نباشه گل پسر ما در تولد دو سالگیش یک آبجی هم داره .البته اینو گفتم که برای دخترمون دعا کنید که سر وقت بدنیا بیاد که امیرعلی خیلی اذیت نشه .

خدایا ممنون هستم بابت این هدیه و نگهداریش .براموندعا کنید که فرزند صالح و سالم داشته باشیم و در این بین امیرعلی خیلی اذیت نشه .شاید اومدنام خیلی کمتر بشه که از دوستان میخوام به بزرگی خودشون بعد از این ما رو ببخشن ولی اگر بیام دست پر میام انشالله

پسندها (1)

نظرات (4)

فاطمه & فائزه
2 شهریور 93 9:01
سلام نازی خداحفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سر بزنید خوشحال میشم نظر فراموش نشه لطفا
مامان امیررضا
5 شهریور 93 18:58
ای جانم دوچرخه خنده رو لباش رو نگاه.....چه ذوقی کرده این پسری..... مبارکت باشه عزیز دلم دوچرخه امیر علی جون عین مال امیررضاست البته با این تفاوت که منال امیررضا کادوی عید نوروزش بود...میتونم بپرسم شما چقدر خریدین؟
مامان فاطمه
پاسخ
ما 210 تومن خریدیم البته زمانی که میخواستیم سیسمونی بخریم مامانم خیلی اصرار داشت بخره ولی من قبول نکردم اون موقع 110 تا 120 بود
مامان امیررضا
5 شهریور 93 19:00
سلام به فاطمه خانوم قدم نو رسیده مبارک......چه دلی داری تو دیگه تا الان ازش چیزی ننوشتی....... جان دلم پس یه دخمل بلا به دوستای ما اضافه میشه......مواظب خودت و اون جینگیلی باش ایشالله صحیح و سالم به دنیا میاد و دو تا فسفلی ها رو صالح تربیت مبیکنی
مامان فاطمه
پاسخ
برام خیلی دعا کنید که صبور باشم خیلی زیاد
عمه فهیمه
14 شهریور 93 23:12
فدات بشم من