امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

عضو جدید خانواده

1393/5/15 10:04
نویسنده : مامان فاطمه
783 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان سلام

عزیز دل مامان و بابا هستی همیشه پر انرژی و پر تلاش به قول خاله ها زلزله که وقتی میرسی به ثانیه ای همه جا رو بهم میریزی آخ که عاشقت هستم امروز وقتی بردمت مهد از دستم فرار کردی و کلی دنبالت دویدم تا تونستم بگیرمت اصلا به فکر من بینوا نیستی .

اما بگم از عضو جدید خانواده دخترعموی خودم که در تاریخ 5/5/93 بدنیا اومد و ما تونستیم بعد از چند روز بریم دیدنش

عکس العمل امیرعلی در مرحله اول فقط نگاه کردن به این خانم کوچولو بود ولی وقتی که دید چشماش رو باز کرده دیگه نمی دونید همش میخواست دست به چشماش بزنه و یا به قولی چشماش رو در بیاره وقتی من بغلش کردم که دیگه همش میگفت نی نی  رو بده بالاخره که کلی حساسیت نشون داد و خدا آخرو عاقبت ما رو ختم به خیر کنه .

اینجا من پسری رو از راه دور نگه داشتم که خیلی نزدیک فاطمه خانوم نشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ترنم
18 مرداد 93 9:42
قدم نورسیده مبارک ایشالا نی نی خودتون
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان کارن
18 مرداد 93 9:56
مبارک باشه انشاالله نی نی خودت .
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی خانوم طلا
فاطمه عجمی
19 مرداد 93 9:53
اوه اوه پس آبجیشو بگو چقد بخواد نازش کنه یا ببوسشبچه ها همینن کنجکاو در ضمن قدم نو رسیده مبارک
مامان امیررضا
19 مرداد 93 17:31
واااااااااااااااااااااای نی نی قدم نو رسیده مبارک مامانی پسری چی کار کنه براش سخته تصور کنه نی نی ها چی جورین اخه امیررضا در مقابل دختر عمش همین عکس العمل رو داشت البته با این تفاوت کی دست توی چشماش نمیذاشت ولی با تعجب بهم می گفت نینی چش داره نینی دست داره نینی مو داره و....
مريم مامان طاها
20 مرداد 93 14:12
مبارك باشه قدم نورسيده...خواهر ريحانه است درسته يا من اشتباه ميكنم؟
مامان فاطمه
پاسخ
سلام درسته