امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

عزاداری امیرعلی در تاسوعا و عاشورای حسینی

1392/8/29 9:35
نویسنده : مامان فاطمه
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان عزاداریت قبول عشقم .

از اینکه همچین پسری دارم که با شنیدن اسم حسین سینه میزنه خیلی خوشحالم .من در دهه اول به خاطر امیرعلی هیچ هیاتی شبها نرفتم گفتم امیرعلی خسته نشه که خدای نکرده توی حافظه اش بمونه و....

فقط شب تاسوعا و عاشورا به هیات رفتیم .روز عاشورا به یکی از روستاهای اطراف شهرمون رفتیم .من برای امیرعلی یک پلاستیک پر از بیسکویت سیب و آب شیشه شیر می بردم که پسر با کوچکترین اراده ای به بهترین خواسته اش برسه .خداروشکر عزاداری خوبی بود هر چند که پسر خیلی وقتا توی راه خواب بود .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیررضا
29 آبان 92 15:07
عزاداریهاتون قبول..... منم تو این ده شب فقط شن هفتم و روز تاسوعا و عاشورا با امیررضا تونستیم بریم عزاداری....امیررضا که کلی شیطون شده...اصلا یه حا بند نمیشه.....تو بغل وای نمیایسته میگه خودم راه برم....خودشم که راه بره وقتی افتاد همون جا میشینه و با دستهاش پایین رو تمیز میکنه....امیر علی چی کار میکنه؟