امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

علی اصغر کوچک من

1392/8/18 10:41
نویسنده : مامان فاطمه
689 بازدید
اشتراک گذاری

توی این ماه دلم برای یک شهید کربلا خیلی میگیره.یه شهید کوچولو...

 "من از اين بالا همه جا را مي بينم. من از اين جا همه آدم ها و اسب ها را مي بينم. چقدر آدم! چقدر اسب! ... من از اين بالا حتي رودخانه اي مي بينم. چقدر آب! كاش كسي جرعه اي آب به من بدهد... . تا كنون پدر مرا روي دست هايش بلند نكرده بود. نمي دانم اكنون چرا اين كار را كرده... . من از اين بالا كسي را مي بينم كه تيري سه شعبه به كمان گذاشته و به سوي ما نشانه رفته است.من..."

به قلم محمد مبيني

دیروز توی همه دنیا روز تو بود روز علی اصغر .روز شش ماهه ای که حتی به او رحم نکردن .و تشنه شهیدش کردن .

همیشه دلم میخواست وقتی خدا به من بچه بده باهاش برم هیات زنجیر زنی پیشانی بند براش ببندم .لباس مشکی براش بخرم .پشت سرش توی دسته ها راه برم .و به بچم افتخار کنم .

دوسال پیش وقتی مراسم علی اصغر از تلویزیون پخش میشد کلی گریه کردم گفتم خدایا به من بچه بده تا با کوچولوم توی این مراسم شرکت کنم .سال گذشته امیرعلی دو ماهه بود که توی مراسم علی اصغر شرکت کردم .و امسال پسرم سیزده ماهو نیمش هست .پیشانی بند برایش بستم یا صاحب الزمان و لباس سبز تنش کردم رفتم و خواستم حسینی باشد و حسینی بماند .

اینجا میخوام از خاله فائزه خیلی تشکر کنم که صلوات سوره توحید والعصر و کوثر رو به پسرم یادداده ممنونشم که با خدا آشنایش کرده و امیدوارم من بتونم این راه رو برای پسرم ادامه بدم .

امیرعلی جونم خیلی دوست دارم

 

اون متن قشنگ رو از وبلاگ نازنین بانوی خودم نوشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ترنم
18 آبان 92 10:53
عزیزم ایشالا خدا در پناه همین علی اصغر بزرگت کنه


مرسی مامان ترنم امیدوارم ترنم گل هم در پناه آقا بزرگ بشه و صحیح و سالم باشه
بهار
18 آبان 92 23:06
ای جانم
دندوناش چه نازه


مرسی بهارم یادته دو سال پیش بهم گفتی از مراسم علی اصغر یادت نره
مامان امیررضا
20 آبان 92 8:56
ناز دونه.....با این سربند و لباس از همیشه خوردنی تر شدی... حضرت علی اصغر(ع) حافظت باشه..... امیررضا که اصلا نذاشت چیزی براش بپوشم و سربند بزارم.... عزیزم ایشالله وقتی بزرگ شدی یکی از نوکرهای در خونه اقا امام حسین(ع) بشی امیدورام عزیزم
khale fahim
27 آبان 92 23:44
agha bebin hedie khodet bara azadarit lebas meshki miposheo to marasemet sherkat mikone!hamrahe hame salavat mifresteo hamrahe hame sine mizane!khodaya toro behaghe in eradat o behaghe palie in fereshte kocholo ma ro karbalat rah bede! الهی آمین
خاله فائزه
4 آذر 92 17:03
امیرعلی فرشته زمینی خداست فقط بهت بگم خیلی مایه آرامشی یادمه روزهای اول وقتی برات صلوات میفرستادم فقط به حرکت لبهام نگاه میکردی و حالا با آهنگش همراهی میکنی گل خاله ازت میخام دعام کنی ازت میخام همیشه سعی کنی مثل الانت باشی پاک پاک با همه وجودم دوسسسسستتتتت داررررررررررررم