امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

خوابیدن امیرعلی

1392/5/27 11:30
نویسنده : مامان فاطمه
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسره مامان عزیزم

خوشگل مامان امروز اومدم در مورد خوابیدنهای متفاوتت بنویسم .از اینکه دیگه نه روی پا می خوابی نه همین طوری حالا دیگه یا باید راه ببریمت تا بخوابی و کمی در هنگام شیرخوردن میخوابی .

خاله فائزه معتقد هست که من روش خوابیدن شما رو عوض کردم و به من میگوید این طوری که نمیشه پسر رو خوابوند . روزها یا در بغل خاله فائز در حال راه رفتن میخوابی یا مامانی زحمت میکشد و شما رو در کالسکه در پارکینگ خونه آنقدر راه می برد که شما به خواب میروی من از همه عذرخواهی میکنم و از خاله فائز و مامان جونی حسابی تشکر .اما دیشب به گونه دیگیری در کالسکه خوابیدی که من عکس گرفتم و برایت گذاشته ام که یادگاری بماند گل پسر

از کلیه دوستان که می دونند چگونه میشود روش خوابیدن کودک خود را تغییر بدهم کمک میخواهم

نیشخندخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیررضا
28 مرداد 92 12:02
سلام به فاطمه خانوم
به نظر من این به خاطر سنشون هست.....چون امیررضا هم همین جوری شد یه شب تو بغل باید بخوابه یه شب روی پا یه شب هم باید اونقده راه بره تا بخوابه یه شب هم رو زمین اونقده غلت میزنه کل اتاق رو متر میکنه وقتی خسته شد میخوابه. تازه بعضی شبها تا صبح فقط تو بغل باید باشه اگه بزارمش پایین گریه میکنه....بعضی شبها اصلا با باباش نمیسازه میگه فقط بغل تو باشم...
تازه همه ترس من از اول مهره چون به بودنم عادت کرده..خوابیدن شب ها هم که شده یه داستان

سلام عزیزم ممنون که جوابم رو دادید .ولی این روشها خیلی سخته من دو هفته تعطیل شدم پدرم در اومد بعدش خیلی هم به من و هم به گل پسر سخت گذشت الانم درجایی که من باشم هیچ کس براش نیست شاید باورت نشه امروز موقع رفتن سرکار از خواب بیدار شد و لباسام رو گرفت خیلی ناراحت شدم همش توی بغلم هست هم دوست دارم و هم خیلی خسته میشم هیچکار مثبتی نمیکنم
مامان امیر رضا
28 مرداد 92 16:16
راستی مامانی امیر علی جون کجا سر کار میره


کارمند دانشگاه آزاد هستم
سمیه
18 آبان 92 9:06
سلام مامان امیر علی جونم
ان شاله خدا برات حفظش کنه
می خواستم بپرسم ببینم طریقه عکس گذاشتن توی وبلاگ چه جوری هست هر کاری می کنم نمیشه ممنونم
پسر گلت رو از طرف من ببوس


سلام عزیزم خوبی
وقتی مطلب مینویس بالا عکس یک درخت هست روش کلیک میکنی و آدرس عکس رو از سیستمت میدی و حجمش نباید از 200 بیشتر باشه