امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

امیرعلی می ایستد

1392/4/23 9:18
نویسنده : مامان فاطمه
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم گلم

خوبی مامان ؟گل پسرم امروز اومدم دو تا خبر بدم به شما اول از شما قدردانی کنم که کمک مامانی میکنی تا بتونم روزه بگیرم .امسال اولین ماه رمضون شماست شما هرچی دعا کنی برآورده میشه دوم اینکه دیروز وقتی مشغول کار بودم و شما داشتی بازی میکردی با تلاش فراوان دیدم ایستادی مبل رو چسبیدی و کم کم ایستادی عشقم خیلی خوشحالم از اینکه داری بزرگ میشی و برای خودت مردی میشی .از خدا خیلی ممنونم که این سعادت رو شامل حالم کرد که مادر بشم و این خوشحالی ها رو حس کنم .امیرعلی به شما اولین ایستادنت رو تبریک میگم .حالا بریم عکسهای امیرعلی در حال ایستاده رو ببینیم .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین مامان آروشا
24 تیر 92 12:21
عزیزم چه پسر شیرینی داری خدا حفظش کنه


ممنون مامان آروشا البته به شیرینی گل دختر شما نمیرسه خوشحال شدم به وبلاگ امیرعلی سرزدید اجازه لینک رو دارم گلم ؟
مامان امیررضا
24 تیر 92 19:44
سلام آفرین آفرین به این گل پسری
زیارت قبول.....خوش گذشت؟؟؟هوا گرم بود؟ گل پسری اذیت که نشد....ایشالله به زودی سفر کربلا
عشق مامان هم مثل امیرعلی جون با مامانی همکاری کامل رو داره تا مامانش روزه بگیره.
نماز و روزه شما قبول درگاه حق


ممنون مامان امیرررضا نماز و روزه شما هم قبول