امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

امیرعلی آماده بیرون رفتن

1392/2/22 11:19
نویسنده : مامان فاطمه
623 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونم .پسرکم خوشگلکم

مامانی چند شبی هست که شبها نمیخوابی و صبح ها می خوابی ،اصلا به فکر مامانی نیستی نمی دونم باید چیکار کنم .هر وقت شب که چشمهایم باز می شود بیداری و شیر میخوری می خوابی و باز تا چشم باز میکنم بیداری .هر روز صبح در اداره خواب دارم .و شما صبح ها میخوابی خاله جون میگه صبح به زور از خواب بیدارت میکنه و شب باید با کلی مکافات بخوابونمت .افسوس

غروب چهارشنبه بود که به بابایی گفتیم اینکه نمیشه شما همش بیرونی و سرکار و ما باید با پسری خونه باشیم باید شب ما رو ببری بیرون برای شام قبول کرد ولی وقتی دیدیم بابایی رو، احساس کردیم حال خوشی نداره و همراه با درد ما را همراهی کرد .ولی دستش درد نکنه خیلی وقت بود اینطوری با هم نبودیم بهمون خیلی خوش گذشت البته این خوش گذشتن برای بابایی همراه با کلی درد و ناخوشی بود .

اینجا مامان جون چند تا عکس می زارم از بیرون رفتنت سوار بر کالسکه خوشگلت آماده بیرون رفتن

اینجا به خاطر فلش چشمات اینطوری شده ببخشید مامان جون ماچ

امیر علی آماده بیرون رفتن

بابایی دستت درد نکنه ما رو بیرون بردی

الهی زودتر خوب بشی

بابایی دوست دارم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهار
22 اردیبهشت 92 12:15
مگه بابایی چی شده؟؟؟؟


کلا بابایی عصبی میشه کلی بهم میریزه
khale fahim
26 اردیبهشت 92 21:37
nafase khale to enghad eshghi ke bodane bato hata bara ye saniam koli darday adamo az yadesh mibare!vase man ke injorei!harvaght to servise daneshgamo daram miam khone hamash migam beram zod bekhabam vali ta miresam khone o to ba on cheshay khordanit behem nega mikoni man aslan yadam mire khastegiam!!!!!!!!!!!!asheghetam omre khale
خاله فائز
28 اردیبهشت 92 0:55
امیرعلی اخر خودم یه روز قورتت میدم!!! هر وقت اینو بهت میگم فقط میخندی.بخورمت که انقدر جیگری.پسرمون در دری شده ،جالب اینجاست تا توی کالسکه میزاریمش لالا میکنه.اگه یه روز من ومامانی بیرون نبریمش انقدر قرقر میکنه که مجبور میشم تو حیاط ببرمش تا آروم بشه و توی کالسکش بخوابه. با همه توصیفات گل زندگی مایی خیلی خیلی دوست دارم