امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

باز آمد بوی ماه مهر

1394/7/4 11:49
نویسنده : مامان فاطمه
864 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم عزیزم نفسم تولدت مبارک

عزیز دل مامان امروز یکسال بزرگتر شده قشنگ شعر میخونه صلوات و سوره توحید میخونه .عشق مامانش هست همچنان بمب انرژی هست .امروز تولد گل پسرم هست یادش به خیر 4 مهر 91 با استرس فروان از اینکه صدای قلب امیرعلی شنیده نمیشد پا به اتاق زایمان گذاشتم و حالا امروز صدای قلبش بهونه زندگیم هست بهونه موندن و زندگی کردنم هست .امیرعلی پسر مامان قشنگ من خیلی دوست دارم خداروشکر میکنم که وجود شما رو در زندگی من گذاشت و باعث رونق و دلگرمی من به همه چیز شد وخداروشکر میکنم که شما رو سالم تندرست به من داد وقتی میخندی وقتی گریه میکنی وقتی میدوی بازی میکنی مامان مان میگی همه اینها باعث میشود که شکرگزار خدای بزرگ باشم .امیرعلی مامان تولدت مبارک .امسال یک تولد در مهد برای امیرعلی میگیریم چون امیرعلی دوست داره کنار دوستاش باشه کنار بچه های همسن و سال خودش .

امیرعلی دیشب لباس فرم مهدش رو که خودم براش دوختم رو پوشید خوب شده بود و با کمک بابایی کلی ازش عکس گرفتیم .

 

تولد توی مهد خوب برگزار شد عکسهای خوبی هم گرفته شد انشالله در پست بعدی با عکسا میام .انگاری باز حافظه دوربین دچار مشکل شده امیدوارم بتونم مشکلش رو برطرف کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فائزه
4 مهر 94 13:16
الهی خاله فدات بشم من عشق خاله ای گل پسری که با اومدنت خونه بهاری کردی لبخند به لبهای همه اوردی همیشه میگم که تو هدیه خدایی به واسطه امام رضا خوشحالم که وجودت باعث شد طعم شیرین خاله شدن را حس کنم بهانه ای بودی برای بیشتر باهم و در کنار هم بودن و خداروشکر میکنم که الان هستی،پر شور و پرانرژی،مهربونیهات،سوالهای کودکانت و حتی شیطنت هات بهونه زندگی ماشده خاله جووووونم ،عزیز خاله تولدت مبارک انشالله سالهای سال بهاری باشی و زیر سایه حق با عزت و سربلندی و افتخار زندگی کنی خاله عاشقته دوستت دارم بوووووووووس
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون ما هم شما رو دوست داریم
خاله فائزه
4 مهر 94 13:20
چیه مگه نظر زیاد دارم=-O الهی خاله دورت بگردم من که تو این لباس چقدر جیگرطلاشدی بخورمت من خاله جوووون انشالله لباس فارغ التحصیلی،دامادیت به تنت ببینم سربلند و پیروز باشی گل پسر خاله کاش پیشت بودم و انقدر بوووووسه بارونت میکردم که نایی ازت نمیموند دوستت دااااارم عزیزم هفته ای که با تولد نفس خاله شروع بشه چی میشه هوووووووورا :-)
مامان نفیسه
12 مهر 94 13:14
به به چ گل پسری!