امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

پایان هفت ماهگی آیه خانومی

1394/2/14 8:45
نویسنده : مامان فاطمه
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای مامان خوبید عشقای من هستید

مامان فدای دختر و پسرش بشه .
آیه خانوم شدیدا در تلاش هست که چهاردست و پا بره .ماما ماما میگه همه چیز رو حسابی با دقت نگاه میکنه کارهام رو زیر نظر داره غذا پختن ظرف شستن اتو کردن و جاروکشیدن نگاهم میکنه حسابی .اگر باباش وارد خونه بشه و سلامش نکنه یا لب میچینه یا گریه میکنه و یا بی قرار میشه .از کلاه خیلی بدش میاد حسابی گرماییه نمی دونم با تابستون این خانومی چه میخواد بکنه .

اما پسری که دیشب یک مطلب خیلی قشنگ گفت .یادت من کوچولو بودم بعد بابا احمد من (بابای مامان فاطمه ).... یادت من کوچولو بودم بعد با احمد آقا (شوهر خاله فائزه ) وقتی با کسی تلفنی صحبت می کنه میگه بیا خونه ما و حسابی برای خودش مهمون دعوت میکنه البته همه به خاطر اینکه وقتی از خونه ما میخوان برن امیرعلی خیلی گریه میکنه سختشونه که بیان خونه ما و این هم برای ما معظلیه .

 

 


 

 

 

امیرعلی جدیدا خیلی دل نمیده برای عکس گرفتن فقط دوست داره وقتی کنار آیه هست عکس بگیرم ازش برای همین خیلی زیاد ازش عکس ندارم

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان کارن
14 اردیبهشت 94 14:01
چقدر ناز شده آیه خانوم ،میخواد مثل مامانش کاری بشه . پسر گلت هم برای خودش مردی شده
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان نيوشا
15 اردیبهشت 94 14:05
سلام عزيزم پست جديد گذاشتم نظر يادت نره
فاطمه دختر عمه امیرعلی
20 اردیبهشت 94 20:09
خاله فائز
23 اردیبهشت 94 15:58
مامان فاطمه نظر من کو؟!!!!!!! بیام بخورمت؟!!!!!!!!! ای خدا نت هم به من و خواهرزاده های گلم حسودیش میشه!!!
مامان فاطمه
پاسخ
خاله فائز عزیز دل
مامان نفیسه
18 شهریور 94 11:10
سلام گلم خوبی ممنون که به وبلاگ حلما گلی اومدین و با نظر تون دلگرممون کردید