امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
آیهآیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی وآیه نفس های مامان و بابا

سال نو مبارک

1394/1/23 10:56
نویسنده : مامان فاطمه
655 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همگی 

     خیلی وقته نیومدم سر بزنم خیلی سرم شلوغه با توجه به اینکه از 15 فروردین اومدم سر کار ولی اینقدر کار هست که تونستم هیچ کاری برای وبلاگ بچه ها کنم .پسرم خیلی بزرگ شده ماشالله مردی شده برای خودش و دخترم خیلی شیطون شده خیلی زیاد .

پ  سری وقتی چیزی ازم میخواد میگه مامانم مامانم .دیشب توی آشپرخونه بهم میگه من که اینقدر دوست دارم تو رو بزارم برم  و کلی  برام عشوه اومده . کلا بچه خیلی مهربونیه خیلی با آیه خوبه کلی بوسش میکنه ولی من هم تمام توجه لازم رو انجام میدم .اما از شیطنت هاش بگم دائما در حال پریدن هست یا درحال بازی کردن یک جا نمیشنه همش میگه بدو ام .کلاه قرمزی و بچه ننه رو خیلی دوست داره خیلی زیاد عمو پورنگ میبینه 

عیدی هر جایی که یخواستیم عیددیدنی بریم کلی باامیرعلی کار می کردم که بگه عید شما مبارک ولی در آخرین روزهای عید امیرعلی گفت مامانی وقتی میریم جایی باید بگم تبادت مبارک (تولدت مبارک) و من بودم با غمگینعصبانی

امیرعلی نسبتها رو بلده میدونه خله اش میشه آبجی من و یا مادر بزرگ و پدر بزرگ رو علاوه بر مامانی گفتن میشناسه کلا عشق و نفس ماست 

اما بگم از آیه که غلط میزنه و در حال چاردست و پا هست با داداشش کلی عشق میکنه وقتی امیرعلی میخنده آیه هم میخنده  همه نگاهش امیرعلی هست یعنی اگر امیرعلی حتی جلوش بدو کنه اون با هر طرف رفتنش بهش نگاه میکنه .آیه هم خجالتی هست و هم اهل عشوه اومدن برای باباش بابای من و ....

البته بگم وقتی توی ماشین میشینیم همه نگاهش به باباشه خیلی دوست داشتنی و با مزه هست کلا خیلی زیاد دوستش داریم در ضمن شش ماهگی امیرعلی هست خیلی شبیه هش هست .

انشالله از این به بعد زودتر میام و با عکسهای پسری و دختری .از همه دوستانی که توی مدتی که نبودم برام پیغام گذاشتن ممنونم و روی همشون رو میبوسم 

پسندها (1)

نظرات (0)